2010. május 8., szombat

:(

Tegnap suliba csak öt órám volt az egyik órám kémia volt ami elég vicces és poénos volt mert rajtam röhögőt az egész osztály:D Aztán suli után elmentem edzésre az elég szar volt. Este fele kimentem szerelmemhez de csak egy órát lehettem vele :( mert este a kutyákkal kellet lennem( Kiskutyákkal).Hát az estém egy szóval egy kalap szar volt! Ma pedig 3-kor meccsem volt és kikaptunk 2-3 ra:(.Később mikor haza értem ki akartam hívni hogy találkozunk de ő azt mondta h nem tud ki jönni :(:( és mondott egy olyan dolgot amiért nagyot csalódtam benne de nagyon nagyot.Jó persze én azért most nem hibáztatom mert nem tudod ki jönni mert én se tudok mindig ki menni hozzá de...mind1.:(Szóval ez a két napom ritka szar volt elegem van:(:(

SZERETEM SZERETEM SZERETEM Nem tudok rá haragudni.

1 megjegyzés: