2010. május 6., csütörtök

Tegnap a suliból hazajöttem 11-kor mert mentünk le faterral Jászapátira nagyon királyvolt oda értünk és egyből elmentünk a strandra egy két pohár JÄger után:D És párdoboz sört is vittünk a strandra:D Ez volt kb. 5 körül:D Na igen meredek voltam este:D A strandon fociztunk röplabdáztunk meg ittunk:D.D Strand után olyan 8 fele haza keveredtünk és elkezdtünk sütögetni egész jó volt csak hiányzott a szerelmem:(:( Na szóval ettünk kolbászt mindent meg elkezdünk JÄgert vedelni elég keményen ekkor kapok a szerelmemtől egy olyan üzit hogy nagyon nagy gáz van:O:O
Enyhén szolva meg ijedtem:O:O Mondom magamnak fel hívom és beszélek vele ez meg is történt...És mondja nekem h az anya olvasta a blogját hogy ma kicsimnél aludtam meg ilyenek és az anyuja kicsit ideges lett mivel...hát...nem tudom nem szolok bele de a lánya 16 éves na mind1..:(
Na igen ezek után nem volt kedvem tovább inni és lefeküdtem aludni más nap elégé szédültem de azért reggel focival kezdtük a napot:D
11 fele megint ki mentünk a strandra és vittünk sört és a meleg vízbe piáztunk kellemes volt:DAztán elindultunk hazafellé ...És vége a napomnak többre nem számítok le ülök a gép elé és elleszek:D
Sziasztok:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése