2010. május 3., hétfő

Na hol is kezdjem ma kezdtem el ezt a blogot meg tetszett hogy itt az ember mindent le írhatja az életét meg ilyenek ez nekem elégé bejön.Igaz nem vagyok a szavak embere de meg próbálok valamit ide pötyögni hát ha össze jön.:D Na Van egy barátnőm nagyon de nagyon szeretem holnap leszünk4 hónaposak:)(L)(L)
Nem akarom el veszteni :) Csak nem tudom hogy vegyek neki valamit most hogy 4 hónaposok lettünk vagy ne? Majd meg látom:)
Hát a mai napom hol is kezdjem fel keltem reggeli mosakodás meg minden és aztán sulee:D
Suli után mindig rohanok edzésre:S Ezt a szerelmem nem nézi jó szemmel de hát sport ember vagyok ezért vagyok ilyen izmos :P:P
Na edzés fárasztó meg minden el fáradtam lefürödtem és bepunyadtam a gép elé:) Nem hosszas nap de majd még írok:)
Na Csáó(Y)

4 megjegyzés: