2010. május 24., hétfő

Hétvégeeeeeeeeee:D:D

Fúúúúúúú gyerekek nagyon régen írtam xD:D Na szóval rég írtam de csak a Pénteket a Szombatot a Vasárnapot meg a Hétfőt mesélem el:D Na szóval Péntek ami király volt nagyon de nagyon jóóó volt Szerelmemmel meg Csbeeval voltam akki össze jött egy bizonyos személlyel és remélem most össze jön neki mert szegény nagyon ki lenne ha nem jönne össze:/ Na mindegy Szurkolás neki:D

Találkoztunk és aztán le mentünk a sarki közértbe ahol vettünk egy üveg pezsgőt és hát ittunk és ittunk:D kicsit szerelmemmel K.O-ok voltunk xD És hát kicsit izgatottak lettünk mert ment egy jó film és.....:P:P:Szerelmem érted;)

Na Szombat vicces volt ez is mint az előző nap ugyan ez csak még három emberel többen lettünk közért pezsgő és aztán patak meg ittuk a pezsgőt és már megint ki ütöttem magam xD Brávó Sajbán:D:Dés még aztán Csabee meg Anita meg Brigi fel mentek a közértbe és vettek egy üveg bort meg egy üveg kólát és hát meg itták szóval nem voltak szomjasak xD:D Másnap meccsem volt:/.

Vasárnap na az ütősebb volt de előtte meccsem volt mentem az ifibe védeni és hát ki kaptunk 4-1-re de ez van szarok voltunk:/ Mikor haza értem Szerelmem átjött hozzánk és....:P;)
Aztán Csabee is meg érkezte és indultunk patakra megint vettünk pezsgőt és hát kicsit ki ütőt mert meg ittam belőle egy csomót :P:P Vörös lett a fejem rendesen:D:D Úgy volt h szerelmem nálam alszik de mégsem lett így :(:( De azért átjött este :P:P És nyertem egy fogadást ugye baba (L)(L):P és olyan fél 11 körül haza kísértem az életemet(L)(L)

Hétfőn meg Csebeeval elmentünk kocsmába biliárdozni nagyon király volt el basztam egy ezrest de jó volt :D:D(Y) Aztán találkoztunk szerelmemmel meg a Csabee barát nőével és lementünk patakra és babámmal ott HUZZTUK egymás "haját" megint:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése